Thursday 15 December 2011

Khemah Ibadah UTP (KIUTP) 2011

Salam, Hello .
Saya baru je balik dari Universiti Teknologi Petronas (UTP) . Adik saya Syasya ada Khemah Ibadah kat sana selama 5 hari 4 malam . Hari Ahad pergi hantar dia, hari Khamis ambil dia . Hari ini, hari perasmian penutup bagi Khemah Ibadah tersebut . So, ada lah sedikit ceramah untuk para peserta & juga untuk tetamu yang hadir . Ceramah ni mengenai kebesaran Allah S.W.T . Insaf bila dengar ceramah tu, sesungguhnya Allah itu Maha Penyayang . Cuma kita sebagai hambaNya , tak bersyukur dengan nikmat yang telah Allah beri . Haaa, lepastu ada ceramah pasal IbuBapa . Mula-2 saya tahan le nak menangis, tengok mak dah menangis..Ramai lah orang menangis . TIba satu part tu, Tak boleh tahan, air mata mula membanjiri diriku ini . Memang terasa sangat-2 masa ceramah tu . Tak pernah tengok ayah menangis, saya saja toleh kat ayah . Mata dia pun berair, tapi dia cuba nak cover . Apalagi, saya menangis lebih dasyat daripada biasa . Errr. Malu sebenarnya tapi nak buat cemana . Hikkhikk .








Ehe . Itu kakak fasili . Sekarang kita rehat naaa .
Eden ponat ni (:

No comments:

Post a Comment