Tuesday 27 December 2011

Saya 17 tahun,boleh berdikari . Yeah!

Assalamualaikum and Hello readers !
Nak cerita sikitlah pengalaman bekerja ni . Masa 1st day masuk kerja, kat pekan, kena interview dengan En. Fairouz . Macam-2 soalan dia tanya . Ya Allah , sumpah masa tu jantung rasa nak gugur . Dah lama sembang-2 dengan dia, lahhh baru tahu dia tu baik orangnya xD
Muka je garang . Lepas tu Saya & Diedyy kena transfer ke Suria , Staff Suria ambil kita orang ulang alik dari Pekan ke Suria . PStaff tu nama dia Mira . Staff kat Suria ramai yang sebaya dengan saya . Nama deme , awok tak ingat . Tak hafal pun . Ehe . Busy sangatlah katakannn .

Mula-2 kerja tu, rasa malu nak ambil order, tapi sekarang wooo syiok kot ambil order -__-
Tulah tulisan jadi kreatif . Kitorang kerja full time, 9 jam . Tadi masuk jam 10 habis jam 7 . Kaki rasa nak tercabut . Dapat pula customer yang mulutnya macam longkang, kerenahnya macam bisul bernanah . Haiisssh! Apa boleh buat orang kata Customer is always right lahhh katakan .
Tapi customer pun jaga lah adab . KEna fahamlah situasi kat situ . Bukan komeeee je yang makan, orang lain yang datang pun nak makan juga . Pfffft!

Tadi abang Ayoi datang kat Suria, rasa macam nak ikut dia balik ke pekan je . HAHAHAHA .
Kawan-2 yang mana tahu dimana tempat saya bekerja....Datanglah untuk hiburkan hati saya yang luka dan duka . Tau tau tauuuu . Baru seronok :D
Okaylah Nak rest . I love youuuuuuuu kawan-2 :*

Salam . Bye .

No comments:

Post a Comment